Upper East side

Hi all you Upper East siders! Gossip girl here! Jag tänkte berätta lite vad vi har haft för oss de första dagarna här i drömstaden. I söndags spenderade vi hela dagen på woodbury outlet. Ja vad finns det att säga. Vi sprang runt som galningar och försökte hinna med allt på 6 timmar. Igår började vi dagen med att gå till det största Victorias secret där vi var i mer än två timmar. Efter det åkte vi vidare ner till Soho! Ett stort tips! Det hade allt när det g'ller shopping. Allt från Urban outfiters (våran favorit) till Hollister. Det blev en lång dag med mycket shopping. Vi avslutade kvällen med middag mitt på time square. Niiice! Japp vi har det väldigt bra. Nu har äntligen vårt bagage kommit och vi har sett det mesta av Manhattan. Åkt bussar ända nere i Battery park och idag var vi uppe i Harlem. Just ni sitter vi på en jätte fin restaurang i Upper East side. Det är 28' och sol så vi ska försöka hinna med en promenad i central park och njuta av det fina vädert. Lite mer shopping på 5th avenue ska vi också hinna med. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men det överlämnar jag till Olivia när anländer i Washington imorgon. Då kommer det även upp bilder från våran tid här i NYC! Xoxo Gossip girl






ª Pappa

Härligt med lite info Flora

2013-06-18 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback