När vädret ändrar planerna...

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår. Jag skrev ju att vi skulle till poolen och njuta av solen men när jag gick upp märkte jag att det ösregnade! Och när det ösregnar här ösregnar det verkligen! Istället för att åka till poolen släppte Caroline av mig på ett stort shoppingcenter som hade en del outlet affärer som bland andra Hollister och A&F. Jag köpte fyra saker på Abercrombie för bara 338 kronor totalt!! 
 
På eftermiddagen slutade det regna så vi åkte till poolen ändå! Det är så härligt att vara vid poolen när det är så här varmt! Man orkar knappt ligga och sola för det är så varmt. 
 
Idag har vi varit hemma och tränat på att räkna och skriva. Barnen är så duktiga för sina åldrar! På eftermiddagen gjorde vi ett försök att gå till parken men när vi väl var framme var vi genom svettiga alla tre så vi vände om nästan direkt. Nu har det börjat regna och jag hör att det åskar en bit bort, jag håller tummarna för att det inte ska komma närmare! 
 
Hoppas vädret är okej hemma och att ni har det bra! KRAM





ª Flora

ååååhhh

2013-06-25 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback