När sommaren är som bäst!

Idag har jag haft en underbar dag här i USA. Vi var ute med en båt med Dougs kompis och badade och åkte som en gummiring fast platt efter båten. Vädret var perfekt och vattnet var riktigt varmt, varmare än när vi går till poolen! Jag tog nästan 600 bilder så jag har inte haft tid att gå igenom alla än så jag lägger upp dem imorgon, men ni får ett smakprov på en nu :) När vi kom hem åt vi lite pizza och macarones och kollade på alla bilder! Precis innan jag skulle gå ner fick jag även se massor av eldflugor ute i trädgården, så häftigt! Jag ska försöka filma dem någon gång och lägga upp! Många kramar!! 
 





Måste bara få fråga, du jobbar som au pair va? Med vilka åker du om du har någon organisation? Och ska du jobba bara i 6 veckor? :)

Svar: Jag jobbar inte som au pair utan har bara åkt till USA för att träffa några vänner till familjen och för att se mer av landet! Ibland är jag själv med barnen när deras föräldrar jobbar men det ät inget jag tjänar pengar på :)
sarnblom.blogg.se

2013-06-30 11:58:03

Okej, för jag var inne på din systers blogg och tyckte hon hade skrivit att du jobbade som au pair, men då förstår jag, anade att det var några du kände eftersom du skulle vara där så kort, annars brukar det ju vara ett år minst liksom :)

Svar: Hon kallar det de för att det är enklare att förklara då tror jag! Precis, jag har kollat på att åka som au pair men är inte så sugen på att vara borta så länge! Om du vill åka kollade jag mycket på Cultural Care, de är nog bra! :)
sarnblom.blogg.se

2013-06-30 17:30:04

Svar: Okej! :)
Haha, nä, skulle aldrig kunna vara borta så länge så det är inget för mig, var därför jag blev så intresserad när du bara var borta några veckor, för det kanske jag skulle kunna tänka mig, men absolut inte flera månader :)

2013-06-30 18:00:48
ª Fanny

Wow eldflugor! Underbara foton.

2013-07-03 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback