Midsommarafton i Falls Church

Idag har det inte bara varit midsommar utan en av världens finaste lillasystrars födelsedag också! Min stora lillasyster blev 16 år idag och det är tråkigt att inte jag har kunnat vara med henne idag, men jag tror att hon har haft en väldigt bra dag och att hon är nöjd med sin födelsedag för hon är värd det bästa! Älskar dig Flora!!
 
Idag har vi haft en väldigt varm och härlig dag här i Virginia. På morgonen var barnens kompisar här och lekte och sen åkte vi till parken en stund. Det var riktigt varmt, nästan för varmt! På eftermiddagen firade vi midsommar med jordgubbar, grädde och chokladtårta. Barnen hade gjort vimplar som vi satte upp i taket så det kändes som att vi hade ett eget litet kalas här :) Jag har inte tagit några bilder här än men ska försöka göra det imorgon! Snart ska vi äta lite jordgubbar igen med Caroline och barnen! Man kan aldrig fira midsommar för mycket! Hoppas att ni har haft en bra midsommar i Sverige! Många kramar!
PUSS PÅ DIG FLORA! <3
 
 





ª Mamma

Blir lika glad varje gång du bloggar! Glöm inte dricka mycket vatten när det är så varmt. Här på Hälsö är vi inblåsta och det har regnat mycket.
Kram från alla här

2013-06-22 10:54:11
ª Flora

Love you!

2013-06-22 13:03:07
ª Pappa

Rengniga hälsningar från Rönnäng
Älskar dig

2013-06-22 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback