Lite regn

Idag bestämde vi oss för att göra ett försök att gå till mataffären jag och barnen. Vägen dit gick jättebra bara att vi var väldigt varma när vi kom fram, men det löste sig med varsin god glass. Efter glassen gick vi till en mysig bokaffär där barnen kunde sitta och läsa och kolla bland böcker och tidningar. Elias är så duktig på att läsa! Jag läste för Isabel och hon rättade mig när min engelska inte var så bra ^^ Efter en timme inne på bokaffären tog vi varsin macka på Starbucks innan vi skulle gå hemåt. När vi väl var redo att gå kom regnet, och inte bara ett vanligt svenskt sommarregn utan ett amerikanskt stormregn. Det började blixtra och blåsa och det blev stora vattenpölar efter bara några få minuter, så istället för att gå hem fick vi gå tillbaka in i bokaffären och läsa lite till. När regnet tog en liten paus fick vi skynda oss hem innan nästa skur kom, då hade vi varit borta i fyra timmar! Caroline kollade väderleken för nästa vecka och det ska vara regn och åska varje dag, tjoho! 
 
 





ª Mamma

Får mig att tänka på "You´ve got mail" med Tom Hanks och Meg Ryan :)

2013-06-29 19:52:58

Oh vad mysigt det låter...t.o.m. regnet :)

2013-07-03 17:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback