95° F

 
 
Japp, idag har det varit 95° F här, vilket är ungefär 32,5° C, och strålande sol! Vi åkte till en annan pool idag med barnens farmor. Det var så mycket folk så jag blev tokig. Det kom tre stora gula skolbussar fullproppade med barn från ett läger plus massa annat folk. Vi stannade inte lika länge som vi hade tänkt oss vilket var skönt! När vi kom hem lagade jag mat åt barnen och sen spelade vi lite spel och läste innan Caroline kom hem. Nu pratar jag med August. Jag saknar honom lite extra mycket idag, eftersom det idag var 20 månader sedan vi blev tillsammans! :) 
 
Jag hoppas att vädret blir bättre hos er där hemma snart och att det håller i sig här, helst utan att bli varmare... Många kramar!! 
 
 





ª Mamma

Jag saknar också Börje. Kanske får besöka honom på Ruckmans imorgon!Puss Grisen!

2013-06-27 18:37:22
ª Fanny

så gullig bild på dig och august, dör.

2013-07-03 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback