Sightseeing in DC part 2

 Idag har jag haft fullt upp hela dagen! Vid tolv åkte jag in till DC med tunnelbanan, det gick väldigt smidigt. Jag gick av vid något som kallas Washington Mall som är som en samlingsplats för massa sevärdheter och museum. Jag gick runt och kollade på lite olika museum som National Museum of the American Indian och National Gallery of Art. Jag gick även förbi the U.S Capitol som är en otroligt häftig byggnad. 
 
Efter fem timmar inne i Washington blev jag upphämtad av Doug vid tunnelbanan och då körde han mig till Tyson's corner, mitt absoluta favoritvaruhus! Jag fick köpt lite grejer till mig och presenter till andra. Efter jag kände mig nöjd med shoppingen så skämde jag bort mig själv med en timmes massage. Helt okej dag! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback