SHOPPINGBILDBOMB

 
Här är alltså en stor del av allt som jag har köpt här i USA. Allt är inte med, jag har lite kläder som ligger i tvätten och en del presenter som är hemliga. Om ni vill se närmare på allt kan ni klicka på de små bilderna och läsa texten till bilden :) 
 
1.2.3.4.
5.6.7.8.
9.10.11.12.
 
1. En resväska från Pink som mamma köpte i New York.
2. Lite blandade småsaker. Två par solglasögon, båda från Urban Outfitter och 10 dollar styck. Ett av två par sandaler som jag köpte på Pacsun. Mobilskal och "donut" också från Pacsun. Bok med citat från Abraham Lincoln köpte jag vid Lincoln Memorial. Ellen DeGeneres nya bok och sist men inte minst ett Hungergames spel!
3. Två bikinis från Victoria's Secret.
4. Blandade kläder som jag har köpt till mig själv. Två par yogapants från Pink. En hoodie från A&F outlet. En grå t-shirt från A&F outlet. Ett linne från en jättefin affär i New York som jag har glömt namnet på. Marinblå blus från A&F oulet. Jeans linne från American Apparel. Ljusblå skjorta från A&F. Grå långärmad från H&M.
5. Blandade presenter till Flora och tröjor till Julia och Nova. Allt från A&F eller Hollister.
6. Nästan alla kläder jag har köpt till mig själv på Urban Outfitter. 
7. Mjukisbyxor från A&F till mamma och en ögonskugga från Bare Minerals, också till mamma.
8. Startkit från Bare Minerals till mormor, jag köpte även ett likadant till mig i New York. Rengöring och fukt till mig själv, också från Bare Minerals.
9. Bodylotions och bodymists från VS. Några av dem är till mig men de flesta är presenter!
10. Pikéer och Hoodie från Hollister till Martin. (Jag har inte varit så generös att jag har köpt så fina presenter åt mamma och Martin, det är de som har betalat!)
11. Fem t-shirtar till August från Urban Outfitter och Pacsun. 
12. Underkläder från VS och Pink. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback