Om lite allt möjligt

Idag har varit en bra dag. Jag var hemma med barnen på förmiddagen och sen åkte vi till poolen med Caroline. Det har inte varit så varmt de senaste dagarna vilket har varit väldigt skönt! Man har kunnat gå ut utan att börja svettas och få ont i huvudet. Vid poolen lyckades jag dyka från trampolinen (första gången som jag har dykt från något högre än en poolkant, jag är höjdrädd och allmänt rädd för allting...) så jag är väldigt stolt! Barnen har blivit så duktiga på att simma och göra konster i vattnet. Isabel är bara fem år och simmar utan armpuffar (inte låångt, men alldeles lagom!) och Elias hoppar och dyker som en fisk! 
 
Jag börjar få resfeber. Inte för att det ska bli så otroligt spännande att komma hem, det ska mest bli otroligt skönt eftersom jag saknar allt och alla väldigt mycket, men jag är så nervös inför flygresan. Jag läser för mycket nyheter om olika olyckor. Flygkraschen i San Fransisco, ett flygplan som börjat brinna på Londons flygplats där jag ska mellanlanda och nu tågolyckan i Spanien... Jag vet att jag inte ska oroa mig men jag kan inte låta bli! Jag hoppas att allt kommer gå bra och att jag kommer fram som jag ska på onsdag kväll svensk tid. 
 
Idag är det den 26 Juli vilket betyder att August och jag har varit tillsammans i 20 månader, det är lång tid! Jag saknar honom väldigt mycket. Han tog körkort igår! Jag är väldigt stolt över honom eftersom jag själv tycker att det där med att köra bil är väldigt svårt... Alla andra tycker att det är superenkelt men jag kan verkligen inte få till det, fråga mamma! Jag blandar ihop gas och broms vilket kan orsaka problem när man kör på en väg....... I alla fall, grattis till August! Jag väntar mig att han ska komma och hämta mig varje morgon och köra mig till skolan, men jag är rädd för att få en bensinräkning en gång i veckan då... hehe :)
 
Imorgon är både Doug och Caroline lediga så vi kommer antaglien vara vid poolen väldigt länge. Caroline skulle även ta med mig för att köpa lite praktiska saker som är billigare här än hemma, rakblad till exempel. 
 
Om fyra dagar får jag träffa min sötnos!! 





ª Mamma

Du fixar allt gumman. Du har flugit ensam med byte förut!
Vad gäller körkortet så ska vi nog allt få till det också, duvhar ju inte kört så många gånger än. Vi längtar efter dig!!!

2013-07-27 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback