Nu får det vara nog med shopping!

Idag har jag varit på Tyson's igen. Jag fick köpt lite kläder åt mig själv och lite presenter och så till andra. Nu är jag äntligen klar med all shopping! Även om det är väldigt kul att shoppa så är jag glad att jag kan åka till poolen med familjen och njuta av solen den sista veckan istället för att handla hela dagarna. När jag kom hem hade jag och barnen lite mys framför tv:n och sen skulle jag lägga dem för deras föräldrar jobbade sent båda två. Nu sover dem gott i mamma och pappas säng och jag sitter och kollar på intervjuer från Comic Con i San Diego. Nästa vecka kommer vara en vanlig vecka. Vi har inte så mycket mer planerat än att Caroline ska jobba mycket så jag ska vara med barnen hela kvällarna men det är bara mysigt :) Ha det så bra där hemma, vi ses om nio dagar!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback