Happy Independence Day

Idag har jag firat 4th of July i USA för första gången. På dagen var vi vid poolen för att njuta av värmen och på kvällen åkte vi hem till några vänner till familjen. Vi grillade och umgicks och sent på kvällen kollade vi på fyrverkerier. Jättefint, men alldeles för långt. Eftersom jag är väldigt rädd för höga ljud och så tyckte jag att 30 minuter med fyrverkierier på ganska nära håll blev lite för mycket, men fint var det! Jag tog lite bilder och filmade lite, får se om filmerna kommer upp här! 
 
Det var kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig att det skulle vara på nationaldagen här men vi hade det väldigt trevligt och det var en härlig upplevelse :) 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback