Förlåt för dålig uppdatering

Jag har inte varit så duktig på att blogga de senaste dagarna så jag ber om ursäkt! Jag ska bättra mig :) 
 
Idag regnar det till och från så vi ska hålla oss inne tycker barnen, jag är lite sugen på att gå till en sjö i närheten men vi får nog spara det till en soligare dag. I helgen var jag och shoppade på ett galet stort shoppingcenter. Jag hann bara gå på övervåningen så jag måste åka tillbaka och kolla på undervåningen någon gång också! Fick köpt en del kläder åt både mig och andra så jag är nöjd! 
Bikini från VS och underkläder från Pink
Vit tröja från Hollister till Julia, Rosa tröja från A&F till Nova och ett par jeansshorts från Hollister till Flora
Två klänningar och en blus åt mig själv från Urban Outfitters





Du är bäst!

2013-07-03 17:22:34
ª Pappa

Vilken var till mig

Svar: har du inte fått din present från New York??
sarnblom.blogg.se

2013-07-03 20:12:10
ª mamma

Fråga Flora om hon lämnat den.

2013-07-05 12:33:17
ª Åsa

Hur stor resväska har du eg.?

2013-07-14 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback