Bara 2 veckor kvar

Om två veckor har jag kommit hem till Sverige! Även om jag saknar alla där hemma så känns det lite tråkigt att jag ska åka härifrån. Fast jag får åka tillbaka någon annan gång helt enkelt! Jag vill ju hem och hinna njuta av den korta svenska sommaren innan den tar slut. Under de kommande två veckorna ska jag försöka shoppa lite mer, jag vet att det låter dumt men det finns fortfarande några saker som jag behöver köpa, som är billigare här än hemma. Jag ska försöka åka in till Vita Huset igen eftersom jag bara såg baksidan sist jag var där! Sen vill jag njuta mer av värmen, ligga vid poolen och sola. Igår var det 39 grader! Om man inte är vid poolen får man hålla sig inomhus annars blir man alldeles genomsvettig. På fredag ska jag på en fotoworkshop på skolan där vi brukar bada, det ska bli så spännande!! Ska se om jag kan få tips på skolor i USA som jag kan söka till efter gymnasiet. Jag ska se om det finns möjlighet att fira National Dance Day 27/7, jag har ju bara sett det på tv annars! Annars har jag gjort det mesta som jag ville få gjort! 
 
 
Saknar svensk sommar på Gaddis med de här knäppisarna!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback