Ändrade planer!

Jag skulle dubbelkolla mina flyg för ungefär två timmar sedan för att se så att inga tider hade ändrats och självklart så var mitt sista flyg inställt. Jag fick panik och ringde Caroline som sa att jag skulle ringa Doug så han kunde boka om min resa. Nu ska jag istället för att flyga till Manchester från London stanna kvar i London och åka direkt där i från till Göteborg. Det är skönt att slippa ett extra byte, men nu ska jag vänta i London i 9 timmar. Jag och mamma har letat upp olika spaställen på flygplatsen så jag får sysselsätta mig med massage och manikyr under tiden jag väntar. Jag funderar till och med på att ta in på hotellet på flygplatsen några timmar så jag kan sova. En annan idé är att ta taxi in till London och hänga där ett tag, haha. Jag får se vad jag gör, men jag har ju i alla fall tid för att blogga när jag väntar! :) Nu ska jag njuta av den sista timmen med barnen innan jag åker hem! KRAM
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback